وبولوژی

وبولوژی

آخرین اخبار و آموزش‌های حوزه وب و آی‌تی و تکنولوژی
امروز: 2024/04/27
X
دانلودر فیلم و عکس فیسبوک

دانلود کننده ویدیوی فیس بوک :بهترین وبسایت های آنلاین دانلود ویدیو و عکس از فیسبوک

دانلود کننده ویدیوی فیس بوک

همه ما از برنامه های رسانه های اجتماعی استفاده می کنیم. تقریباً همه ما در فیس بوک حضور داریم. دوست داشته باشید یا نخواهید، باید اعتراف کنید که هر ثانیه تعداد زیادی از کاربران در آنجا بارگذاری می شوند. اگر یک ویدیوی عالی در آنجا پیدا کردید و می‌خواهید آن را در دستگاه خود ذخیره کنید، ممکن است نتوانید مستقیماً این کار را انجام دهید. اگر در مرورگر خود هستید و محتوای شادابی را در فیس بوک بررسی می کنید که می خواهید بارگیری کنید، مانند ویدیوهای زنده یا ویدیوهای پست، می توانید از دانلودر آنلاین ویدیوی فیس بوک برای این کار استفاده کنید. نه تنها این، بلکه از طریق این دانلود کننده های ویدیوی فیس بوک، می توانید هر یک از ویدیوهای خصوصی را نیز با یک تلاش ساده دانلود کنید.

 

این سایت‌های فهرست‌شده در اینجا ابزارهای آنلاینی هستند که به شما کمک می‌کنند ویدیوها را از دیوار فیس‌بوک یا هر جای دیگری که تصادفاً به آن برخورد کرده‌اید دانلود کنید. بنابراین اگر علاقه مند هستید، این لیست گردآوری شده از 5 بهترین دانلودکننده ویدیوی آنلاین فیس بوک را مرور کنید و محتوای مورد علاقه خود را از سرورهای آنها در حافظه محلی دستگاه خود بارگذاری کنید تا به صورت آفلاین از آن لذت ببرید. بیا شروع کنیم.

 

4hub

دانلود کننده ویدیو فیسبوک

4hub یکی از وب‌سایت‌های شگفت‌انگیز دانلود کننده ویدیوی فیس بوک است. مانند سایر وب سایت ها، یک رابط کاربری ساده، تمیز و ساده ارائه می دهد، یعنی کار کاربران را آسان می کند.

اگر می خواهید یک ویدیوی فیس بوک را از طریق 4hub.net دانلود کنید، پس،

1-آدرس ویدیو را کپی کنید.
2-تب جدید را باز کنید و 4hub.net/facebook-video-downloader را جستجو کنید.
یک کادر گفتگو ظاهر می شود. URL را در آن قرار دهید.
دانلود را فشار دهید. قالب مورد نظر خود را انتخاب کنید.

GetfVid

GetfVid دانلودر

GetfVid یکی دیگر از ابزارهای آنلاین موجود در دانلود کننده ویدیوی فیس بوک است که از طریق آن می توان فیلم ها را به صدا تبدیل کرد. همچنین امکانات نرم افزار/وب سایت امکان دانلود رایگان فایل را فراهم می کند. می توان با این وب سایت بر روی تلفن همراه، تبلت و رایانه کار کرد. روش دانلود به سادگی کپی و پیست است.

مراحل به شرح زیر است –

1-URL را در کادر متنی داده شده وارد کنید.
2-و دکمه دانلود را فشار دهید تا ویدیو مطابق با فرمت دانلود شود.

 

Free Make Video Downloader

دانلود کننده ویدیوی فیس بوک free make video

Free Make Video Downloader نرم افزاری است که توسط Ellora Assets Corporation توسعه یافته است. این نرم افزار برای کاربران ویندوز رایگان است. با این حال، اگر فایل بالاتر از سه دقیقه باشد، باید نسخه پریمیوم آن را خریداری کنید.

این نرم افزار Facebook Video Downloader فیلم ها را در فرمت های مختلف دانلود می کند. همچنین، چندین گزینه خروجی مانند AVI، WMV، MPG و MP4 در دسترس هستند.

 

iTube

iTube دانلود کننده ویدیوی فیس بوک

iTube پلتفرمی است که توسط Aimersoft ایجاد شده است و می‌تواند از کوچک‌ترین تا بزرگ‌ترین ویدیوها را با کیفیت خوب دانلود کند. توسط توسعه دهندگان ادعا شده است که iTube قادر به دانلود ویدیو از بیش از ده هزار وب سایت مختلف است. بنابراین، می توانید ویدیوهای فیس بوک خود را با استفاده از این پلتفرم به راحتی دانلود کنید.

این دانلودکننده یک پلتفرم رایگان نیست، اما می‌توانید از نسخه آزمایشی رایگان آن استفاده کنید تا به راحتی کار خود را انجام دهید. به غیر از دانلود کننده ویدیوی فیس بوک ، چند ویژگی دیگر مانند تبدیل ویدئو، اشتراک گذاری و غیره را در اختیار شما قرار می دهد.

 

ClipGrab

Clipgrab دانلود کننده ویدیوی فیس بوک

ممکن است با ClipGrab آشنا باشید زیرا یک پلتفرم محبوب برای دانلود ویدیوهای یوتیوب است. اما بسیاری در واقع نمی‌دانند که می‌توانید با استفاده از این دانلودر ویدیوهای FB را برای آیفون یا اندروید دانلود کنید. شما به راحتی می توانید ویدیوی فیس بوک خود را با استفاده از URL آن با هر کیفیتی که دوست دارید دانلود کنید.

همچنین می توانید ویدیو را با فرمت دلخواه دانلود و تبدیل کنید و در دستگاه خود ذخیره کنید. این پلتفرم دانلود کننده ویدیوی فیس بوک نه تنها برای ویندوز و مک بلکه برای سیستم های لینوکس نیز موجود است، بنابراین قطعاً پلتفرمی است که کسانی که لینوکس دارند باید آن را امتحان کنند. همچنین، این کاملا رایگان است!

پیشنهاد مطالعه:دانلودر یوتیوب-10 وب سایت برای دانلود ویدیوهای یوتیوب

 

YooDownload

Yoo-Download دانلود کننده ویدیوی فیس بوک

YooDownload یکی از  ابزارهای دانلود کننده ویدیوی فیس بوک است. نه تنها این وب سایت نسخه رایگان را ارائه می دهد، بلکه در صورت استفاده برای سایر سایت های رسانه های اجتماعی نیز مفید است. مانند سایر وب سایت ها، ویدیوها را در قالب های مختلف ارائه می دهد.

مراحل دانلود ویدیو از YooDownload به شرح زیر است:

1-URL ویدیویی را که می خواهید دانلود کنید کپی کنید.
2-به صفحه اصلی YooDownload برگردید و پیوند را در کادر URL داده شده قرار دهید.
3– صفحه سوم با لیستی از فرمت ها باز می شود. فرمت خود را انتخاب کنید و ویدیو را دانلود کنید.

 

SaveAs

SaveAs دانلود کننده ویدیوی فیس بوک

SaveAs یکی دیگر از وب سایت های دانلود کننده ویدیوی فیس بوک است. این سایت هم در ویندوز و هم در مک به خوبی کار می کند. مانند سایر وب سایت ها، روند دانلود ساده است. علاوه بر این، وب سایت یک نسخه رایگان را برای دسترسی آسان به کاربران ارائه می دهد.

مراحل استفاده از وب سایت به شرح زیر است:

1-آدرس ویدیو را کپی کنید.
2-URL را در صفحه اصلی SaveAs قرار دهید.
3-بر روی دکمه دانلود کلیک کنید تا ویدیو مطابق با وضوح انتخابی ذخیره شود. (بالا/کم)

پیشنهاد مطالعه:5 دانلودر اینستاگرام برای ذخیره پست ها و استوری

FBDOWN

Fbdown دانلود کننده ویدیوی فیس بوک

FBDOWN یک دانلودر است که مخصوص دانلود ویدیوهای فیس بوک توسعه یافته است. از آنجایی که این یک پلتفرم فیس‌بوک محور است، می‌توانید ویدیوی خود را به راحتی با استفاده از لینک آن و بدون نیاز به دانلود هیچ ابزار دیگری دانلود کنید.

بهترین ابزار به عنوان یک افزونه کروم نیز موجود است، بنابراین می توانید ویدیوهای خود را تنها با چند کلیک دانلود کنید. اگر احساس می‌کنید که برای بارگیری ویدیوها به یک پلتفرم نیاز دارید، پس حتماً برنامه افزودنی کروم FBDOWN همان چیزی است که باید نصب کنید زیرا اغلب کار کردن با آن آسان‌تر است.

این پلتفرم نیز رایگان است و به راحتی در دسترس است.

 

دانلود کننده ویدیو 4K

4K-Video-Downloader دانلود کننده ویدیوی فیس بوک

اگر به ابزاری نیاز دارید که بتواند انواع ویدیوها را با کیفیتی شگفت انگیز دانلود کند، دانلودر ویدیوی 4K یک گزینه عالی برای شماست. این دانلودر برای سفارشی کردن ویدیوهای خود به گونه ای تخصصی است که فیلم های با کیفیت بهتر و کاملاً رایگان دریافت کنید!

در کنار ویدیوهای معمولی خود، اگر احساس می کنید که نیاز به دانلود فیلم های سه بعدی و ویدیوهای 360 درجه دارید، می توانید آنها را نیز با استفاده از این دانلودر دانلود کنید. این بسیار سازگار است و برای سیستم های ویندوز، مک و حتی اوبونتو در دسترس است. بنابراین اگر می‌خواهید همیشه ویدیوهایتان کیفیت شگفت‌انگیزی داشته باشند و هرگز نمی‌توانید با آن سازش کنید، دانلودر ویدیوی 4K بهترین گزینه برای شماست.

 

دانلود کننده FB

FB-Downloader دانلود کننده ویدیوی فیس بوک

این سایت یکی دیگر از گزینه های عالی برای دانلود فیلم از فیس بوک است. رابط وب سایت بسیار شهودی است و بدون تبلیغات است. این وب سایت دو فرمت دانلود با کیفیت HD و کیفیت SD را در اختیار شما قرار می دهد. شما حتی می توانید از دانلود کننده ویدیوی خصوصی فیس بوک آنها برای دریافت ویدیوهایی که عمومی نیستند استفاده کنید.

برای شروع، پیوند ویدیوی فیس بوک را در کادر ورودی در صفحه اصلی قرار دهید. روی دکمه “برو” ضربه بزنید و پیش بینی کنید که وب سایت گزینه های دانلود را نمایش دهد. پس از بارگیری مجدد صفحه، روی دکمه دانلود مطابق با کیفیت ویدیویی که می‌خواهید در دستگاه خود ذخیره کنید، کلیک کنید.

 

 

ارسال دیدگاه

طراحی و اجرا : پرشین وردپرس
هر گونه کپی برداری از طرح قالب یا مطالب پیگرد قانونی خواهد داشت ، کلیه حقوق این وب سایت متعلق به وبولوژی است