وبولوژی

وبولوژی

آخرین اخبار و آموزش‌های حوزه وب و آی‌تی و تکنولوژی
امروز: 2024/05/20
X
به روزرسانی جدید Microsoft Teams

به روزرسانی جدید Microsoft Teams

این به روزرسانی Microsoft Teams به شما امکان می دهد بهترین دوست خود (یا بدترین دشمن) را هدف قرار دهید.

ارسال پیام های شخصی به دوستان (یا دشمنان) با استفاده از Microsoft Teams باید به لطف به روزرسانی جدید به زودی بسیار ساده تر باشد.

سرویس کنفرانس ویدیویی ویژگی ای را اضافه می کند که به کاربران امکان می دهد در طی یک مکالمه به یک شخص خاص اعلان ها را ارسال کنند و به شما امکان می دهد به روشی خصوصی به آن پاسخ دهید.

ابزار جدید از BOT استفاده می کند تا اطمینان حاصل شود که پیام شما به طور مخفیانه باقی مانده است و فقط به گیرنده مورد انتظار تحویل داده می شود.

در ضبط خود در نقشه راه رسمی مایکروسافت 365 ، این شرکت به جزئیات زیادی در مورد نحوه عملکرد این ویژگی نمی پردازد ، اما به نظر می رسد به عنوان یک گزینه جداگانه کار خواهد کرد که به کاربر امکان می دهد مستقیماً با یک شرکت کننده دیگر تعامل داشته باشد.

این عملکرد هنوز هم به عنوان “در روند توسعه” گفته می شود ، اما یک تاریخ برنامه ریزی شده برای در دسترس بودن مشترک در فوریه 2023 وجود دارد ، به این معنی که کاربران برای امتحان کردن مجبور نخواهند شد خیلی صبر کنند.

هنگامی که منتشر شد ، مایکروسافت می گوید این ویژگی برای کاربران تیم ها ، چه در سیستم عامل های هیئت مدیره و چه در سیستم عامل ، با ویندوز ، مک ، اندروید و iOS در دسترس خواهد بود.

این مجله آخرین سری از به روزرسانی های Microsoft Teams است ، زیرا این شرکت به دنبال این است که پلت فرم خود را شخصی تر و جذاب تر برای کاربران در همه جا کند.

اخیراً اصلاحیه ای را اعلام کرده است که به کاربران امکان می دهد موضوعات کامل چت را پس از کلیک بر روی نتایج جستجوی پیام ، ردیابی کنند 

این بدان معنی است که وقتی کاربران روی پیام تیم ها کلیک می کنند ، آنها را به نمایی منتقل می کنند که شامل موضوع کامل است ، نه فقط یک خط متن.

اما برعکس آخرین افزودنی جدید خود ، این پلتفرم همچنین ویژگی ای را راه اندازی می کند که به شرکت کنندگان در گپ اجازه می دهد تا یک بار در یک گروه به همه اشاره کنند. این بدان معناست که همه شرکت کنندگان در گپ اعلامیه دریافت می کنند .

ارسال دیدگاه

طراحی و اجرا : پرشین وردپرس
هر گونه کپی برداری از طرح قالب یا مطالب پیگرد قانونی خواهد داشت ، کلیه حقوق این وب سایت متعلق به وبولوژی است