وبولوژی

وبولوژی

آخرین اخبار و آموزش‌های حوزه وب و آی‌تی و تکنولوژی
امروز: 2024/05/08
X
کمپرسور ویدیو و فایل آنلاین

بهترین کمپرسور ویدیو و فایل آنلاین به صورت رایگان!معرفی 6 وبسایت

کمپرسور ویدیو و فایل آنلاین

برای اینکه هنگام ارسال یک فایل خیلی بزرگ با مشکل مواجه نشوید، ما بهترین کمپرسور ویدیو و فایل آنلاین رایگان، را گردآوری کرده ایم.

به هر حال، آپلود یک فایل یا ویدیوی بسیار بزرگ زمانی که ابزار مناسب را نمی شناسید می‌تواند به یک مشکل تبدیل شود.

البته، شما می توانید فایل خود را به قسمت های کوچک تقسیم کنید و ویدیوهای خود را به صورت کوچکتر برش دهید، اما چرا این همه دردسر دارید؟ گزینه های عالی وجود دارد که قطعا به شما کمک خواهد کرد.

بنابراین، برای اینکه گیر نکنید، از این لیست ابزارها برای دسترسی آنلاین – بدون نیاز به دانلود هیچ برنامه ای – و به صورت رایگان بهره ببرید و سپس ببینید کدام یک به بهترین وجه نیاز شما را برآورده می کند.

 

1. Compress2Go

اولین مورد در لیست ما از بهترین کمپرسورهای ویدیو و فایل آنلاین رایگان ابزاری است که امکان فشرده سازی فایل ها و همچنین فیلم ها را به شما ارائه می دهد.

compress2go فشرده کننده فایل

انتخاب یکی از ابزارهای مختلف سایت از طریق منوی سازماندهی شده بر اساس دسته بندی ها (اسناد، تصاویر، ویدئوها و فایل های ZIP) در دست شماست.

Compress2Go بهترین کمپرسورهای ویدئو و فایل آنلاین به صورت رایگان

کافیست با کلیک، یکی از زیرمجموعه های مورد نظر خود را انتخاب کنید. اکنون می توانید فایل خود را بکشید و رها کنید یا فایل را آپلود کنید.

در اینجا یک تفاوت دیگر وجود دارد، علاوه بر فایل‌های ذخیره شده در رایانه شخصی خود، می‌توانید فایل‌ها را از Google Drive یا Dropbox نیز انتخاب کنید.

با استفاده از این منو می توانید نحوه فشرده سازی فایل های خود و فرمت فشرده سازی فایل های شما را انتخاب کنید. همچنین می توانید اندازه، سطح فشرده سازی و تغییر کیفیت را در نتیجه انتخاب کنید.

شایان ذکر است که تمامی این تنظیمات برای هر نوع فایلی متفاوت است، یعنی شما کنترل فشرده سازی خود را در دست دارید.

با Compress2Go حجم فایل ها را به صورت آنلاین و سریع، بدون نصب نرم افزار کاهش دهید.

2. CloudPresso

freeconvert کمپرسور فایل

به دنبال گزینه ساده ای هستید که حداکثر کیفیت را در فشرده سازی فایل حفظ کند؟ یا ابزاری که قادر است چندین فایل را همزمان فشرده کند؟

CloudPresso می تواند انتخاب شما باشد. با یک منوی ساده و همان سیستم کشیدن و رها کردن فایل یا واکشی آن از کامپیوتر، می تواند حجم برخی از فایل ها را تا 80 درصد کاهش دهد.

CloudPresso
یکی از تفاوت ها، امکان انتخاب بیش از یک فایل در یک زمان برای فشرده سازی است. فقط آنها را انتخاب کنید یا بکشید و منتظر بمانید.

سوال بسیار جالب دیگر محدوده فایل هایی است که توسط ابزار پذیرفته شده است. علاوه بر فایل های ویدئویی در فرمت های JPG، PNG، GIF، MP4 و Word، Excel و اسناد پاورپوینت، امکان فشرده سازی و کاهش حجم اپلیکیشن های اندروید (*.apk) نیز وجود دارد.

وقتی دانلود فایل‌هایتان تمام شد، همچنان می‌توانید آن را دوباره دانلود کنید یا مستقیماً از طریق یک پیوند ایمیل با دیگران به اشتراک بگذارید، یک مرحله را حذف کنید و در زمان و بهره‌وری شما صرفه‌جویی کنید.

پیشنهاد مطالعه:دانلود کننده ویدیوی فیس بوک :بهترین وبسایت های آنلاین دانلود ویدیو و عکس از فیسبوک

3. WeCompress

wecomprass کمپرسور فایل

مورد سوم در لیست کمپرسور ویدیو و فایل آنلاین WeCompress است که به شما امکان می دهد انواع مختلف فایل ها را به صورت آنلاین با یک کلیک و کشیدن ساده فشرده کنید.

هنگام باز کردن سایت فقط باید فایلی را که می خواهید کوچک کنید به صفحه اصلی بکشید یا آن را از طریق منوی آپلود ابزار پیدا کنید و نسخه فشرده شده را دریافت خواهید کرد.

WeCompress به طور خودکار نوع فایل مورد نظر را برای تبدیل تشخیص می دهد. این برنامه از فایل های PDF، PowerPoint، Word، Excel، JPEG، PNG و TIFF به روشی سریع و ساده پشتیبانی می کند. اما فرمت های دیگر مانند MP4 را نمی پذیرد.

WeCompress

چند دقیقه طول می کشد تا منتظر بمانید تا فایل های شما با محدودیت 75 مگابایت فشرده شوند.

آیا از لیست بهترین کمپرسورهای ویدیویی و فایل آنلاین رایگان لذت می برید؟ پس بریم سراغ نکته چهارم.

4. FreeConvert ویدئو کمپرسور

freeconvert کمپرسور فایل

این ابزار فشرده سازی ویدیوی منحصر به فرد در لیست بعدی قرار دارد. جالب‌ترین بخش در مورد FreeConvert، گزینه‌های متنوعی است که در طول تبدیل دریافت می‌کنید تا دقیقاً نحوه نمایش ویدیوی فشرده‌شده خود را انتخاب کنید.

فهرستی از گزینه‌های تنظیم از تنظیم کدک گرفته تا روش فشرده‌سازی و موارد دیگر را نمایش می‌دهد.

 

پیشنهاد مطالعه:آموزش دانلود ویدیو و عکس از TikTok-معرفی 7 دانلود کننده ویدیوی TikTok

5. Apowersoft Online File Compresor

Apowersoft-file-converter فشرده کننده فایل

اگر فایلی که باید فشرده کنید در لیست هیچ یک از ابزارهای بالا نبود، نگران نباشید… شاید Apowersoft Online File Compresor برای شما مناسب باشد.

این ابزار آنلاین به سادگی سایر ابزارها، اما با طیف گسترده ای از فایل های پشتیبانی شده کار می کند.

سه دسته برای انتخاب وجود دارد: تصویر، ویدئو، و PDF، و Apowersoft از هفت نوع فایل مختلف برای تصاویر و بیش از 9 نوع فایل برای ویدئو پشتیبانی می کند.

Apowersoft Online File Compressor بهترین کمپرسورهای ویدیویی و فایل آنلاین به صورت رایگان
یعنی به احتمال زیاد Apowersoft برای شما کار خواهد کرد.

علاوه بر این، Apowersoft Online File Compressor بسته به دسته انتخابی، دو یا سه گزینه مختلف برای نوع فشرده سازی دارد.

این به شما امکان می دهد نحوه فشرده سازی فایل های خود را کنترل کنید.

6.Video Candy

video-candy فشرده کننده فایل

برای پایان دادن به لیست بهترین کمپرسورهای ویدیویی و فایل آنلاین رایگان، یک نکته دیگر را برای فشرده سازی فقط ویدیو برای شما آورده ایم. با این حال، Video Candy بسیار بیشتر از فشرده سازی و همه اینها را به روشی بسیار ساده و شهودی انجام می دهد.

آنچه در مورد Video Candy بیشتر به چشم می آید، سهولت استفاده از 15 گزینه این ابزار است، در زیر ببینید:

Video Candy بهترین کمپرسورهای ویدئو و فایل آنلاین به صورت رایگان
بنابراین اگر یک ویدیوی بزرگ ضبط کرده‌اید که با Video Candy خیلی سنگین شده است، می‌توانید حجم یک فایل ویدیویی را کاهش دهید و کیفیت را به خوبی و رایگان حفظ کنید.

ابتدا، باید ویدیوی خود را در رایانه شخصی خود ذخیره کنید، حتی می تواند یک ویدیوی YouTube باشد.

پس از آن، فقط باید از منوی اصلی Video Candy، گزینه «Video Converter» را انتخاب کنید، ویدیو را در رایانه یا تلفن هوشمند خود انتخاب کنید و در نهایت منتظر بمانید تا ابزار آپلود شود.

اکنون که چندین گزینه را می شناسید، وقت آن است که آنها را آزمایش کنید و بررسی کنید که کدام یک برای هر لحظه و هر نوع فایل بهترین است.

ارسال دیدگاه

طراحی و اجرا : پرشین وردپرس
هر گونه کپی برداری از طرح قالب یا مطالب پیگرد قانونی خواهد داشت ، کلیه حقوق این وب سایت متعلق به وبولوژی است